NB! Work in progress - bloggen endrar seg og veks seg til smått om senn.... Takk for at du tek turen innom!

fredag 21. januar 2011

Pasta bolognese a’la Tove

Veslesyster mi oppmoda meg om å legge ut oppskrifta mi på pasta bolognese. Eg skal ikkje skryte på meg at dette er ein autentisk bolognesesaus, men eg har i alle fall funne fram til ei oppskrift som fell i smak med store og små i familien.

Du treng:

god pasta

2 pakkar kjøtdeig eller karbonadedeig

3-4 gulrøter

2 selleristenger

1 løk (raud eller vanleg)

2 fedd kvitløk

2 bokser hermetisk tomat

salt og pepar

ein liten klump smør og ein dæsj sukker for å framheve og avrunde smakane

riven ost til å strø over til slutt

Bolognese Bolognese1 Bolognese2

Slik gjer du det:

Start med å vaske og skrelle grønsakene. Finkutt sellerien (særs barnevennleg!), strimle gulrøtene eller bruk potetskrellaren og skav av gulrota, hakk løken i så små eller store bitar som du ynskjer!

Steik kjøtdeig eller karbonadedeig, hakk i små bitar. Tilsett selleri, gulrot, løk og kvitløk. La det heile surre på panna til alt er mjukt. Smak til med salt og pepar.

Bolognese3 Bolognese4

Tomat er ein viktig del av pasta bolognese. Eg brukar to boksar hermetiske tomat. Denne gongen brukte eg ei boks vanleg, hakka tomat og ei boks med cherrytomatar. Brukar ofte dei to merka som du ser på biletet og dei er utruleg gode! Slå tomatane over kjøtdeig og grønsaker. Legg i ein klump med godt smør og strø over ei teskei sukker. Dette gir ein fin smaksbalanse til sausen. Dersom du er i det ekstra sunne hjørnet kan du sjølvsagt hoppe over dette.

Bland godt og la det heile surra på panna til sausen kokar inn. Eg let min koke i om lag 25 minutt. Eg har øvrig investert i verdens beste sautèpanna; ekstra brei med høge, gode kantar:

Bolognese7

Kok god pasta medan sausen og kjøttblandinga surrar i panna.

Bolognese6

Eg brukar Jackob’s sine rause og gode pastaskruar!

Bolognese5

Legg pastaskruar på fatet og topp det heile med kjøttsausen og riven ost. Du kan også tilsette riven ost i kjøttsausen rett før servering – gjerne cheddar! Det smakar ekstra godt med ein rask og enkel tomatsalat til!

1 kommentar:

  1. Såg slett ikkje verst ut ditta Tove.
    Er det kvitlauk frå glas du brukar eller er du så tøff at du et heile ferske båtar??

    God helg

    SvarSlett