NB! Work in progress - bloggen endrar seg og veks seg til smått om senn.... Takk for at du tek turen innom!

onsdag 26. januar 2011

Anbefaling; KOKEBOK

Tidlegare i bloggen har eg skrive at eg vil anbefale kokebøker. La det vere sagt med ein einaste gong; eg er på ingen måte sponsa av nokon for å gjere dette. Eg er eigar av eit minibibliotek med kokebøker, og alle mine anbefalingar er av bøker i “biblioteket”.

Dagens kokebok har eg rett noke fått med kokken sjøl og har vorte veldig glad i den!

familiekokeboka

Tom Victor Gausdal og Ole Martin Alfsen er to av favorittkokkane mine. Eg har stor sans for lidenskapen for kortreist mat og sunne, friske råvarer.

familiekokeboka2

Oppskriftene er svært enkle å følge. I tillegg skriv dei kor mykje tid ein må berekne til retten.

familiekokeboka1

Boka har svært instruktive og flotte illustrasjonar for alle desse tinga du trur du kan, men som det slettes ikkje skadar å få vist ein gong til.

Familiekokeboka3 

Tommelfingerreglar for dei som treng litt ekstra innføring i kokkekunsten (og det gjeld vel mange av oss, vil eg tru…).

Familiekokeboka5

Kjekt med kokkeknep om ein vil imponere litt ekstra!

Familiekokeboka7

Heile boka er krydra med tips og idèar som kan gjere kven som helst endå betre på kjøkkenet!

Familiekokeboka6

Desse to karane har laga ei strålande kokebok med oppskrifter som er tilpassa kvardagskjøkkenet og kvardagskokken.

Om eg skulle hatt berre ei kokebok på kjøkkenet, så hadde det heilt klart vore denne! Denne kan du med fordel ynskje deg om du har bursdag snart eller berre vil unne deg ei fantastisk kokebok! For ikkje å snakke om for ei super gåve det er!!!

Eg blir i godt humør av å lese i denne boka!

Tusen takk, Ole Martin og Tom Victor!

1 kommentar:

  1. Den boka har eg ikkje sett faktiskt.
    Virker som en meget god bok. Ska ta ei runde i bokhandelen neste gang vi far til byn.
    Klem Synnöve.

    SvarSlett