NB! Work in progress - bloggen endrar seg og veks seg til smått om senn.... Takk for at du tek turen innom!

søndag 23. januar 2011

Søndagskake!

 

“På kjøkkenbenken” har ei eiga gruppe på Facebook, der eg legg ut lenkje til blogginnlegg. Der har eg også oppmoda medlemmane om å dele favorittoppskriftene sine. Mi gode venninne, Ann Helen, har delt ei kakeoppskrift som er ganske smart. Du lagar ei røre, og den er utgangspunkt for fem ulike kakevariantar. Her kjem grunnoppskrifta:

Du treng:

2 egg

2,5 dl sukker
125 g smør
1 dl mjølk
3 dl kveitemjøl
2 ts bakepulver

Slik gjer du det:

♥ pisk eggedosis
♥ smelt smøret og hell i mjølka. La det koke opp og hell i eggedosisen under kraftig visping.
♥ rør inn mjøl og bakepulver; rør til deigen er jamn.
♥ steik i 30 – 45 min ( alt ettersom kva du puttar i; eplekake treng 45, sjokolade ca 25-30) på ca 180 grader.

søndagskake

Fem ulike smaksvariantar:

Sitronkake: tilsett rive skal av ein sitron
Krydderkake: tilsett 1 ts nellik, 2 ts kanel, eit knivsodd ingefær
Nøttekake: 100 g malte hasselnøttkjerner og 75 g grovhakka sjokolade
Fruktkake: Rive skal av ein sitron, 3 ss rosiner + bær eller hakka svisker
Eplekake: Tilsett eplebåtar av 3 – 5 eple ( alt etter kor store dei er ) + sukker og kanel
Sjokoladekake: Tilsett 2 ss kakao, samt ei plate smelta kokesjokolade og ca. 50 g grovhakka valnøtter

…eller du lagar din heilt eigen variant! Pga nøtteallergi i heimen måtte eg kutte ut nøttene då eg laga sjokoladevarianten. I staden for tok eg litt marsipan som var til overs etter jul, skar den i små bitar og putta dei i røra. Det vart kjempegodt!

Det er viktig at du passar på steikjetida. Eg steikte kaka i 30 minutt, det viste seg å vere litt for mykje. Trur den hadde vorte litt saftigare om eg hadde steikt den i 25 minutt. Bruk kakepinne og prøv deg fram!

søndagskake1

God søndag til alle!

1 kommentar:

  1. Her var det mye herligt å putte i munnen.
    Goe og enkle oppskrifter, det liker vi.
    Skal bake noe till ettermiddagskaffen og vurderer om det blir krydderkaken.
    Takk for goe oppskrifter.
    Klems Synnöve.

    SvarSlett