NB! Work in progress - bloggen endrar seg og veks seg til smått om senn.... Takk for at du tek turen innom!

mandag 10. januar 2011

Favorittingrediensar!

På bloggen kjem eg med jamne mellomrom til å presentere ingrediensar, duppedittar, matbøker eller uunværlege kjøkkenting. I dag viser eg eit lite utval av nokre av favorittingrediensane mine!

favorittingrediensar

Det viktige med god mat er at ingrediensane gir gode smakar og at smakane er samansett slik at dei komplimenterer kvarandre. Dei som har fulgt den andre bloggen min veit at sitron er ein av mine absolutte favorittar! Trur eg kunne ha lurt ein dæsj sitronsaft eller sitronskal i kva det måtte vere! I neste innlegg vil eg dele verdens beste sitronkake med dykk!

Kva er din favorittingrediens?

1 kommentar:

  1. Jeg elsker også sitron! Faktisk er det noe jeg alltid har på kjøkkenet, og noe jeg alltid bruker opp. Ellers har du rett i både tomat og egg - har man dette, kommer man langt. Og hvitløk, selvsagt. :)

    SvarSlett