NB! Work in progress - bloggen endrar seg og veks seg til smått om senn.... Takk for at du tek turen innom!

søndag 16. januar 2011

Heilsteikt kylling med 40 kvitløksfedd

Kanskje sperrar du opp augene når du les at denne retten inneheld 40 kvitløksfedd! Eg laga denne retten i dag, og brukte endåtil meir enn 40 fedd!!! Du skal ikkje fjerne alt skalet på kvitløken, berre det som naturleg løsnar når du styrer med dei.

Dette treng du:

1 heil, stor kylling

40 kvitløksfedd

50 g smør (til steiking)

1 liten neve fersk salvie (valfritt)

2-3 sitronar

salt og pepar

400 g gulrøter

ca 300 g sellerirot

salt og pepar

olje

IMG_6542

Gni kyllingen med salt og pepar, også på innsida! Del ein sitron i to halver og putt inn i kyllingen.Dersom du vil bruke salvie (tørr eller fersk), så puttar du det også inn i kyllingen.

IMG_6549

Brun kyllingen i ei steikepanne så godt det let seg gjere. Pass på å få steikeskorpe på alle sider.

IMG_6543

Medan kyllingen steikjer på panna legg du alle kvitløksbåtena i ei eldfast form eller lita langpanne i lag med sitronar som du har delt i to.

IMG_6553

Legg den ferdig bruna kyllingen på toppen av sitronane og kvitløksbåtane. Sett det heile i steikeomnen på 150 grader i 1 1/2 time. På min omn kunne eg med fordel skrudd opp temperaturen til 170 grader, du får prøve deg litt fram og evt skru opp temperaturen undervegs.

IMG_6554

Medan kyllingen steikjer ordnar du med grønsakene. Skrell gulrot og sellerirot, skjær i passe tjukke bitar. Ha dei i ein bolle og bland med olje, litt salt og pepar. Når det er 30 minutt att av steikjetida tek du ut forma og legg i grønsakene. Set forma i omnen igjen og steik i 30 minutt til.

IMG_6558

La kyllingen kvile på benke i 15 minutt etter at du tek den ut. Del kyllingen opp i serveringsbitar. Eg har alltid trudd det var ein heksekunst, men “Familiekokeboka” har ein superenkel instruksjon på korleis dette skal gjerast. På grunn av at den største og beste kokkekniven min måtte til for å få bukt med beina, let eg husbonden ta seg av oppskjæringa. Eg er framleis ikkje heilt ven med denne kniven etter at den skar av tommelen min for nokre månadar sidan…

Etter at kyllingen var ferdig oppskoren, meinte eg at den trengte litt meir steiketid. Då la vi berre bitane på toppen av grønsakene og steikte retten litt til.

Server med ris eller couscous.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar