NB! Work in progress - bloggen endrar seg og veks seg til smått om senn.... Takk for at du tek turen innom!

lørdag 14. mai 2011

Marinert grapefrukt – ei smaksoppleving!

Etter å ha skrive om grapefrukta sine positive sider, har eg fått nokre tips på oppskrifter. Cathrine sende meg eit tips om marinert grapefrukt og det måtte eg sjøvlsagt prøve!

IMG_8389

Fyrst skar eg ut grapefruktfilètane og la dei i ei eldfast form. Også denne gongen pressa eg juice av alt som var til overs. Eg brukte tre grapefrukter og fekk om lag tre dl fantastisk juice!

IMG_8391

Så dryste eg over raust med heimelaga vaniljesukker. Dersom du ikkje har det, nyttar du sjølvsagt det du har! La grapefrukta stå på benken i ein time. Slå ovnen på 250 grader og sett inn filètane. Dersom du har grill på ovnen din er det supert å bruke den! Då må du kike på filètane ofte slik at dei ikkje vert brent. Steikjetida kan variere litt frå omn til omn, men mine stod i ca eit kvarter (eg brukte ikkje grill).

IMG_8456

Dei ferdige filètane smakar nydeleg som tilbehør til is eller andre dessertar, eller dei kan etast som dei er! Vi er inne i ei “ikkje ete is så veldig ofte”-periode, så her vart dei inntatt naturell!

grape

Velbekomme!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar